Család

Gondolatok az életmódváltásról, fogyásról

Nem mintha nagy fogyókúrázó lennék, hiszen sosem sikerült megszabadulnom az utolsó terhességem után megmaradt fölös néhány kilótól, azért összeszedtem némi tudást, tapasztalatot.

Saját bőrömön tapasztaltam, és még folyamatban van, hogy Bognár Réka sporttáplálkozási tanácsadót nagyon is érdemes követni.

Az egyik nagyon fontos dolognak tartom, hogy olvasd el az ő írását. Érdemes többször is nekifutni, hogy minden letisztuljon az ember fejében.

Réka írását itt olvashatod: Miért nem fogsz lefogyni?

A másik, hogy mi lesz, miután végigcsináltál egy programot?

A szinten tartó diéta

Na, ezek, és csakis ezek után kezdj el diétázni, vagy ha jobban tetszik életmódot váltani!

Biztosan nagyszerűen lehet fogyni a 160g szénhidrát bevitellel.( Legutóbb ezt kezdtem el)  Azonban van vele egy óriási probléma. Legalábbis számomra. Folyton számolgatni kell. Nagyon örülök, hogy rátaláltam Rékára, és a Life Tilt oldalra, ahol a teljes átfogó programot megtalálod. Diéta (megsúgom még a 160 g-ot sem éri el a szénhidrát egy napra) és edzések. Ráadásul többféle. Van otthoni, kezdő, haladó és pro. És mindez ingyen! Ezt olvasd el: Fenékformáló program

Én a haladó program diétáját csinálom az otthoni edzéssel kombinálva. Miért variáltam? Mert Réka azt mondta, hogy ennyit lehet csalni, és ebben a programban grammra pontosan meg van adva, hogy miből mennyit! Nekem ez egyszerűbb. Mert egy pohárral, vagy egy kanállal nem tudok kétszer egyformán mérni.

És valóban működik! Méghozzá úgy, hogy nem vagyok éhes, ami nagyon fontos! Az más kérdés, hogy kis hosszúhétvégénken, amit Zalakaroson töltöttünk agyoncsaptam az eredményeimet, de most már mindegy. Kezdés újraindul!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.