160 gramm

DSC_0194

Mi is az a 160 gramm? Aki IR-es az tudja. (inzulin rezisztencia) Szerencsére én nem vagyok az. A lényeg, hogy 160 g szénhidrátot lehet egy nap megenni.

Ha érdekel részletesen, én erről a két oldalról tájékozódok, inspirálódok: 

Harmadik gyermekem születése után már sok diétával szemeztem. Néhányba bele is ugrottam, de hamar rájöttem, hogy ezek a különböző divatdiéták nem egy háromgyerekes dolgozó anyának valók. Az egyiket kiszámoltam, kb. 500-800 kcal között mozog a napi kalóriabevitel. Nos, ez még akkor is kevés, ha fel sem kelsz az ágyból.

Ez lesz a következő a sorban. A 160 grammos diéta. Elvileg hosszú távon tartható, hiszen sokan csinálják. Élik a mindennapjaikat napi 160 g szénhidráttal.

Gyorsan ki is próbáltam néhány receptet. Az egyik nagyon fincsi lett, a másik kettő nem lesz a kedvencem sem nekem, sem a családnak.

Nagyon jó lett Vrábel Kriszta zabszelete. Nem írom le a receptet, az ő oldalán mindent részletesen megtalálsz.

Egy szelet 10 g szénhidrátot tartalmaz. Tízóraira és uzsonnára is kiváló, és nagyon laktat. Igen, jól látod. Már hiányzik a tányérról kettő szelet. :)

Tízóraira, uzsonnára 1 szelet zabszelet + 2 dl tej (tejeskávé) fedezi a 10 + 10 g szénhidrátot.