Család,  életmódváltás

Az utolsó pár kiló

Őrült sokat szenvedek az utolsó pár kiló leadásával. Harmadik lányom születése után sajnos rajtam ragadt vagy 10 kg plussz.

Az utolsó pár kiló

Ettől igyekszem megszabadulni lassan 4 éve. Próbáltam már csodadiétát, csodabogyót, keveset eszem, csak gyümölcsöt eszem, és még sorolhatnám. A legtöbbet félúton feladtam. A diétától a 3. napon úgy éreztem, hogy fel tudnék falni egy lovat. Feszült voltam, fáradt és ingerlékeny. Kiszámoltam, átlagosan 600 kalóriát ettem egy nap. Szóval ezért volt. A gyümölcs szintén kevés volt.

A sportot pedig néhány hétig be tudtam illeszteni, reggel felkeltem már fél 5-kor, hogy tornázzak. Ez is addig ment, míg majdnem elaludtam a konyha asztalnál miközben Dórikám a feladott olvasmányt olvasta.

A napokban szembejött velem egy recept a facen. Mondjuk ez még nem egy nagy dolog. Ezer számban osztják meg őket. Ez azonban különleges volt. Diétás. Na, rákattintottam, és Szafi fitt oldalára vitt, ahonnan ide jutottam: éhezésmentes karcsúság szafival. Már az oldal neve is jól hangzik. És az alapelv, amit tanít/követ is nagyon jónak tűnik. Végigrágtam magam a tanácsok diétához fül alatt levő összes bejegyzésen ( a recepteket kivéve. Azt majd később is ráérek olvasni.) Ez alapján fogok ismét neki a kilók elleni harcnak.

Innen érdemes elkezdened az olvasást, és haladj visszafelé, a korábbi bejegyzésekre kattintva. Beletelt néhány estébe, mire végirágtam rajta magam.

A kalóriaszámolgatásban a kalóriabázis oldalát fogom használni. Itt még számolgatni sem kell. Egyszerűen beírom a mennyiséget, és mindent kiszámol: kcal, zsír, szénhidrát, fehérje.

Tényleg csak néhány mondatban a lényeg:

Ne egyél 1300 kcal alatt! Olyan ételeket egyél, amiknek magas a tápértéke, lassú felszívódású szénhidrátokat (teljes kiőrlésű lisztek) előnyben! Hagyd el a cukrot!

És még egy hasznos oldal: http://szuperno.hu/mit_egyek/160-grammos-szenhidrat-dieta-elonyok-es-elonyok/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.